maandag 5 januari 2015

terugblik: kadootjes voor onder de kerstboom

Ik kijk altijd uit naar Kerst.
Kerstmis is bij ons veel belangrijker dan sinterklaas
en zeker nu de geheimen van sinterklaas
voor niemand nog geheim zijn bij ons in huis.
Bij elk kadootje dat onder die kerstboom ligt
wordt eigenlijk gezegd:
Ik zie je graag en daarom krijg je dit kadootje!
Dat moet niks groot zijn
maar wel iets waarvan je denkt
dat is iets voor....
Wij trekken begin november
elk 1 naam
2 volwassenen en 3 kinderen.
Altijd spannend!
Dit jaar trok ik mijn schoonzus (was ik ook heeeel hard aan het hopen toen ik trok)
en manlief trok mijn oudste broer.
Van kinderen trokken we 2 van het eigen gepeupel
en dan nog de oudste dochter van mijn jongste broer.

De schoonzus
daar had ik inspiratie te veel voor
en daar had ik echt typische dingen voor bijeengespaard van op rommelmarkten

Maar er was ook zelfgemaakts bij
een mandje om alles in te verzamelen en later als broodmand te dienen
in hun caravan



zowel binnen als buitenstof
zijn van een oud gordijn




Ik had het achteraf gezien misschien toch wat kleiner moeten maken
en natuurlijk ook 2 sleutelhangertjes voor aan hun caravansleutels
en nog typische Adelheidstofjes uit mijn stoffenkast

caravan sleutelhangerkes
Mijn oudste broer die op ons familieweekend
niet van de stiften van het jongste nichtje kon blijven
kreeg nu zelf zo`n stiften
en een pennenzak in vossenstof
en een lekker warme cirkelsjaal in vossenstof.

Verder nog een cirkelsjaal voor een ex schoonzusje
die toch nog gezellig kwam meevieren

Van die laatste 2 ben ik dus de foto's kwijt.
Waarschijnlijk staan die hier nog op een of ander geheugenkaartje dat hier rondloopt.

Als ik de foto's ooit terugvind,
dan zal ik ze nog wel eens plaatsen

Er komen binnenkort nog een paar foto's van zelfgemaakts onder de kerstboom


1 opmerking:

  1. Amai, ge hebt echt wel uw best gedaan op gepaste cadeautjes voor iedereen zelf te maken en dan vergeet een mens al wel eens foto's te maken, zo ben ik ook, maar ze zullen vast wel de moeite geweest zijn en heel mooi zoals altijd.
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen