zondag 11 januari 2015

Dank u voor de kadootjes

In het afgelopen jaar kreeg ik 
ook hele lieve spontane kadootjes van een paar lieve vriendinnnen.

Voor een of andere reden 
werd hier nog niet over geblogd.

Dat is niet omdat ik niet geniet van die lieve kadootjes
helemaal niet
want dat spontane krijgen vind ik heel leuk

Zo kreeg ik al begin november ergens
een kadootje, dat samen met mijn broer de duitse grens overstak
Want Saskia van het geniethuisje
leest ook mee op mijn blog



en blijkbaar leest ze aandachtig mee
want ze verrastte me niet alleen met lege koffieblikken
maar ze wist ook dat ik iets heb met stenen koffiefilters.
En het grappigste was een boekje over slaap gewoonten
omdat ze gelezen had dat ik regelmatig lig te denken over vanalles...
Ik heb daar natuurlijk wat in gelezen
en veel van die tips paste ik al toe.

Saskia, beter laat dan nooit:
Heel hard bedankt voor de leuke kadootjes!!!

Niet veel later, stonden mijn ouders hier onverwachts aan de achterdeur
met leuke borden en tassen
Wie hier al wat langer meeleest,
weet misschien nog dat ik servies bijeenzoek
op rommelmarkten en in kringloopcentra
voor het communiefeest van Flore
en kijk wat mijn ouders in het kringloop gevonden hadden



Dank u mama en papa!!!!!
Jullie zijn geweldig!

Nu zoek ik enkel nog diepe borden
want dochterlief is een pasta fan en het wordt dus een pasta feest.

In de kerstvakantie spraken we eindelijk nog eens af om te naaien
t was echt al lang geleden
Kim, Adelheid en ik
Kim had voor elk van ons leuke kadootjes
Een superwarme sjaal
die ik als koukleum al heel veel gebruikt heb
en dan ook nog een keimooi gehaakt handtasje

Bedankt Kim!!!!
ik ga er nog veel van genieten


Vrijdag avond toen ik naar mijn schoonzus reed 
om naar haar naaiatelier te gaan,
kreeg ik telefoon van Anneleen

Of ik wou mee gaan naar de stoffen verkoop van Something strange ?
Zaterdag morgen, mocht zij samen met een vriendin een half uurtje vroeger binnen
dan de grote massa....
Ik was echt wel vereerd dat ze aan mij dacht.
Buiten een afspraak bij de kapper had ik toch niks op mijn programma
en manlief moest dan ook nog ne hele dag werken
Dus als ik 2 van mijn kids meenam, hield mij niks tegen.

Ik liep echt op wolkskes
t Was precies alsof ik het zelf gewonnen had!!!!
Dus om half tien waren we paraat aan de voordeur.
Er was zoveel moois....

Maar ik vind dat ik braaf gebleven ben
Helemaal rechts is een stofje voor een pyamabroek voor Ferre
Normaal gezien wordt het stofje met de vogeltjes een kleedje voor Flore
en de 2 andere stofjes kon ik gewoon niet laten liggen
Het blauwe had ik al lang op t oog
en het oranje is echt een prachtig vol oranje


Verder liet ik mij ook verleiden tot mooie gele boordstof
om mijn boordstof assortiment wat te vergroten
en zwarte boordstof
voor hoe kan het ook anders
zwarte vleermuis pakskes



Dus ook aan u nen hele dikke dank u wel Anneleen!!!!
Dank u dat ik mocht delen in uw voorrecht 
om op het gemak zonder dringen stofkes te kiezen en te laten knippen









2 opmerkingen:

  1. Altijd plezant om zomaar kadootjes te krijgen, onverwachts, maar dan toch iets dat je zocht of wou, superleuk! Fijn dat de mensen dan aan je denken als ze het tegenkomen en het meebrengen voor je. En omdat ik het leuk vind om mensen te verrassen ga ik voortaan verrassings give-aways doen, dan kan je een pakketje samenstellen in functie van de ontvanger. Nog veel plezier met alles en wat de stofjes worden lezen we wel.
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen

































  2. Saskia Vermeiren heeft een nieuwe reactie op je bericht "Dank u voor de kadootjes" achtergelaten:

    De kadootjes waren met heel veel liefde gegeven hoor! Fijn dat je er blij mee bent! En als we nog eens iets tegenkomen waarbij we aan jou denken komt het zeker je richting uit :-)

    en toen drukte ik op verwijderen ipv publiceren....

    BeantwoordenVerwijderen