dinsdag 20 januari 2015

en de andere kadootjes? deel II

Voor mijn oudste zoon
wordt het ook steeds moeilijker om hem iets kado te doen
Hij kreeg boeken , want ondertussen is
ie echt uitgegroeid tot een echte boekenwurm
Maar ik wou ook iets zelfgemaakts onder de kerstboom voor hem
dus vertrok ik van zijn  ( en mijn ) favoriete patroon voor een hoodie
Maar ik wou het gewoon eens anders
Dus hertekende ik het voorpand
trok naden bij en zorgde dat die in mijn ogen onder de juiste hoek stonden
om dan op de juiste hoogte een zakgat te vormen






Bij Ki&Ko had ik tijdens het winterfeest
de perfecte stof gevonden
petrolkleurige katoenfleece
en het contrast stofke had ik nog in de vorm van een restje
op mijne zolder liggen
Zoon is helemaal blij met zijn pull
en sinds kerstdag is die al veel gedragen
Hij heeft er zelfs nog al eentje besteld
 in lichtgroen en geel.
Eens zien wat we daaraan kunnen doen....

2 opmerkingen:

  1. Nieuwe bestelling is het teken van succes! Ik vind hem ook erg mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige pull, die zal wel veel gedragen worden!
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen