maandag 12 januari 2015

de pot

Vorig jaar had ik op mijn laatste to do lijst
nog niet alles afgevinkt
voor de maakrush begon voor de kerstboom kadootjes

Daar stond onder andere nog 'de pot' op
De pot dat kan natuurlijk vanalles zijn.
De pot lag al lang geknipt klaar, maar het kwam er gewoon 
niet van om alles ineen te zetten.
Toen we eind december afspraken bij Kim om te naaien
Was dat DE moment om nu eindelijk mijn handen uit de mouwen
te steken.

Hier is ie dan
 

De pot voor de eeuwige dertigers
ons bende vrienden waar we regelmatig mee afspreken
Kim haar zakdoek is nu ook versiert met een O
:)

Nu nog enkel het labeltjes van de eeuwige dertigers bevestigen aan de rits

3 opmerkingen:

  1. En wat is de bedoeling van "de pot"? worden hier de centjes in bewaard of heeft het toch nog een andere bedoeling? of is dat codetaal voor "eeuwige dertigers" waar ik dan duidelijk aan voorbij ben, ik hoor al tot de "eeuwige vijftigers" (haha).
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. daar worden inderdaad de centjes in bewaard. en ja daar wij al eeuwige dertigers waren voor we allemaal 40 of meer werden, zijn en blijven wij de eeuwige dertigers... hihihi

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Bedankt voor de lieve opmerking op mijn blog.
    k Moet zeggen dat "de pot" mij ook geamuseerd heeft.

    Prettige dag,

    Brigitte

    BeantwoordenVerwijderen