zaterdag 29 december 2012

WIP zolder en stofjes

Terwijl Wannes en manlief boven op zolder samen de electriciteit leggen,
kan ik even de stofjes tonen die ik de afgelopen dagen niet kon laten liggen...
 
Flore volgt een kursus breien in Leuven.
Donderdag en vrijdag was het les van 10 tot 12u.
Maar omdat het voor mij niet de moeite was om heen en weer te rijden,
ben ik in Leuven blijven rondhangen.
 
Ik kwam voorbij Pauli... 1 Keer, 2 keer, 3 keer,... de 8ste keer ging ik toch binnen.
Want ik zag daar van die lekker zachte fleece liggen
En een muts maken met zo van die fleece vanbinnen staat nog ergens op mijn to do lijstje.
 
 en terwijl ik stond te wachten op het knippen van deze stof,
viel mijn oog op de coupons...
en kon ik deze twee niet laten liggen
 
Verder ontdekte ik nog een nieuw winkeltje, veel dichterbij in Hoegaarden
Nu nog in de hal van hun woning, maar ze zijn nog op zoek naar een ander pand in Hoegaarden...
 
Vandaar bracht ik volgende stofjes mee
 Ferre koos het varkensstofje en bestelde daar een zakje van...
ondertussen is de bestelling uitgebreidt tot een zakje en een kussentje voor zijn nieuwe knuffelvriendje...
Van het andere stofje wil Flore graag een rokske.
 
Van het bovenste stofke wil ik graag een rokske maken voor Flore
en het onderste is een fleece achtig stofke in oranje dat zeker ook nog van pas gaat komen.
 
Daarjuist was ik de tafel in de oude naaikamer aan het opruimen
terwijl mijn mannen samen aan het werken waren
'Echt leuk om te horen'
Ik hoorde onder andere dat Wannes een stopcontact gezet heeft.
 
Nu eens gaan kijken hoe het daar zit boven

2 opmerkingen:

  1. Oh, ik krijg weeral de kriebels om stof te gaan kopen ... Keischoon exemplaren heb je daar bij mekaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh wauw wat een leuke stofjes, ik ben vooral fan van het bloemenstofje op de laatste foto :-)

    BeantwoordenVerwijderen