zaterdag 8 december 2012

en wat nu met al die PLUS kadookes???

Ondertussen zijn we zeker dat we de meet halen van 181 kadookes.... die gaan allemaal naar 'Al arm' in Geel

Er werd mij ingefluisterd dat er sommigen zijn die het spijtig vinden dat het voorbij is...
Awel goed nieuws: het is nog niet voorbij!!!!!

Er was onder andere het hobbyclubke van Rita en de collega's en nog een hele hoop andere mensen die Rita aansprak... Mede dank zij hun gaan we nu met een heel hoog aantal kadookes te veel eindigen.
Rita en haar collega's werken in UZ Pellenberg waar ook een kinderafdeling is... dus dachten we zo om al de kadookes die misschien te laat toe komen en al die kadookes die te veel zijn voor Al arm te gebruiken om kinderen op de kinderafdeling van UZ Pellenberg een beetje blijer te maken in een toch wel moeilijke periode voor hun.
De inleverdatum wordt dus verlengd!!!

Wil je eens kijken hoe dat er daar een beetje uitziet, waar het ziekenhuis gelegen is en hoe het er gisteren rond het ziekenhuis uitzag, ga dan zeker eens naar Rita haar blog kijken.

Wat is mijn band met het ziekenhuis?
Met het ziekenhuis zelf niet zo veel. Ik heb nooit in het ziekenhuis moeten liggen toen ik klein was. Maar het park daarrond daar benik veel geweest als kind... Daar is ergens een wei met herten en andere beesten, t is daar gewoon ook leuk om te wandelen terwijl ge serieuse gesprekken voert met een vriendin, vandaar vertrekken ook bussen naar Leuven en niet onbelangrijk... als de vijvers daar toegevroren waren, was het daar super om te schaatsen....

Effkens een foto'ke pikken van op Rita haar blog:



8 opmerkingen:

  1. Super, het mijne vertrekt morgen richting Mimi's.

    Groetjes,

    *Sam

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat supergeweldig dat jullie de actie zo verder uitbreiden. Dan kan ik misschien ook nog iets sturen.
    Mooi park trouwens. En Leuven, daar wil ik toch wel heel graag eens heen. Lijkt me echt een mooie en leuke stad.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Als ge eens naar Leuven komt laat mij dan zeker iets weten!!!! Dan spreken we af!!

      Verwijderen
    2. En mag ik dan ook mee :-) Ik ben ondertussen al 12 jaar naar West-Vlaanderen verhuisd maar mijn grootouders zijn van Leuven en ik heb heel mijn middelbare tijd daar school gelopen. Keitof dat ook die kindjes gaan blij gemaakt worden.

      Verwijderen
    3. Hoi Trui, natuurlijk mag jij ook mee... t Is nu niet dat ik nog veel in Leuven kom, maar ik woon er ook weer niet zo ver vanaf!!

      Jullie laten maar weten als jullie een datum hebben dat jullie in de buurt zijn!!!

      Verwijderen
  3. Super dat het verlengd wordt!
    Kom hier namelijk soms tijd tekort,
    hoop voor de 13de nog iets te zenden,
    maar anders zeker in de week erna,
    en dan gaat het alsnog naar een goed doel.

    Liefs Priscilla

    BeantwoordenVerwijderen
  4. PS Ik heb vandaag 2 enveloppen op de bus gedaan met 5 kadootjes voor je PLUS actie..

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Jij durft Maren, zomaar mijn foto pikken! De kinderen zullen wel blij zijn met jullie cadeautjes, ik ga morgen meteen erachter om alles te regelen :)
    In elk geval bedankt om ons te vermelden en ook om ons een leuke tijd te bezorgen door bezig te zijn voor het goede doel, een goede motivatie is gebleken voor veel mensen.
    Groetjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen