zaterdag 29 december 2012

Kadookes die onder de kerstboom lagen...

k werd echt wel verwend met pakjes onder de kerstboom,
maar ik had er ook wel een paar ondergelegd...
 
Aan dit hangt een verhaaltje.
Mijn broer had overlaatst een ongeluk met de auto en ging overkop
Gevolg: Auto per total (in frut)
Broer: een paar schrammekes en een schouder die even ontwricht geweest is
 
Hij heeft dus heeeeel veeeel geluk gehad!
Ik kon het dus niet laten om voor hem een EHBO zakje te maken
als verpakking voor de snoep die ik voor hem van Duitsland meebracht
Schokolinsen: Zowel deze broer als ikzelf zijn er zot van
en tot nu toe hebben we ze nog niet kunnen vinden in België...
 
Dus als iemand een tip heeft waar we ze toch zouden kunnen vinden in België:
Ik hoor het graag!!
 
Deze bracht mijn oma onder andere altijd mee van Duitsland...
 
 
 
Voor mijn schoonzus maakte ik een zak van Toile ciree
en stak er een bon in van de hexagoon.
Verder kreeg ze nog kleine pakjes die ik kocht,
omdat ik aan haar dacht als ik het zag!
Rita, je kapstokjes kreeg ze ook omdat ik weet dat ze daar zot van is!
 
Deze valt eigenlijk nog onder de categorie: PIF
De eerste PIF die ik maakte voor Miss creatuurtje ging verloren in de post.
Ik wou echt wel nog een nieuwe maken en deze colkraag haakte ik voor haar.
Zijzelf blogde er hier over

Ik bree nog een paar colsjaals.
Die allemaal onder een andere kerstboom landen...
altijd met nog wat andere kadootjes waarvan ik foto's trok,
maar ik vind ze niet meer terug
 
 Veerle (*mimi's*) blogde er hier al over dus daar kan je de bijkomende kadootjes zien


6 opmerkingen:

  1. Hahahah die choclinsen ik nam ze ook altijd mee uit duitsland.Dit jaar vond ik ze bij mij in het dorp in het snoepwinkeltje!! Fantastisch.
    Leuke kadootjes heb je gemaakt.
    Wat een heerlijk gevoel geeft dat

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke pakjes! Iedereen content, vermoed ik! vele groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je bent nogal productief, zeg. Die sjaals zijn prachtig. Ik zag hem inderdaad paseren bij Miss Creatuurtje, prachtig van kleuren, ook de anderen trouwens.

    Lieve groetjes,

    CreativEls

    BeantwoordenVerwijderen
  4. De hexagoon, die zocht ik vandaag maar heb ik niet gevonden

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. In de RAvenstraat als ik mij niet vergis... ik heb de eerste keer ook nogal moeten zoeken!!

      Verwijderen
  5. Oh heeft je broer geluk gehad zeg!
    Wat een mooie pakjes maakte je!

    BeantwoordenVerwijderen