dinsdag 18 december 2012

De laatste pluskes...???

Zouden dit de laatste Pluskes zijn die zijn toegekomen....???

Ik denk het bijna!
De Pluskes van Knutselmar van ranja met een rietje kwamen gisteren aan
Ze stuurde deze schattige kadootjes.


 en supermam hoorde van de Plus van de Kerstswap plus en wou ook nog een duit in het zakje doen en ze stuurde deze ferme kadookes
 
Super dank u wel dames voor jullie bijdrage aan de PLUS!!
 
Morgen breng ik alle kadootjes naar het UZ Pellenberg naar de hoofdverpleegkundige van de kinderafdeling. Donderdag is het daar kerstfeest!

Moesten het nu toch niet de laatste pluskes geweest zijn die aankomen, dan breng ik ze nog wel eens naar het UZ in Pellenberg. De kinderen krijgen daar gedurende het jaar ook kleine kadootjes als beloning.

3 opmerkingen:

  1. God Maren, ongelooflijk wat een cadeautjes er blijven toestromen! Zo plezant voor de kindjes! Ik zie je morgen, passeer anders langs radiologie dan ga ik met je mee en anders probeer ik je op te vangen aan de ingang :)
    Alvast bedankt van de kindjes!
    Groetjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heb de mijne er nog niet bijgezien...hopelijk komen ze morgen nog aan?
    Ga hard duimen.

    X

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. en anders breng ik ze wel eens in de loop in de eerste week van januari langs... geen probleem!!!!

      Verwijderen