vrijdag 28 december 2012

Niks met naald of draad

t is terug vakantie... tijd om verder te doen met onze zolder!
 
Manlief is bezig met elektriciteit te leggen...
Woensdag gingen we langs de IKEA.
De kinderen waren bij mijn ouders en niks zo plezant
als met ne lege auto naar de Ikea vertrekken.
 
Wij gaan altijd eerst langs de koopjeshoek
en meestal vinden we daar ook iets dat we kunnen gebruiken.
Deze keer een groot tafelblad/werkblad
en 2 kleine speeltafelkes voor elk 2 euro.
T blad van de tafelkes was licht beschadigd, maar ik was er super blij mee.
Eindelijk een tafelke (allee direkt 2)
waar ik een planneke dat al heel lang in mijn hoofd rondwaarde; mee kon uitvoeren.
 
Tafelblad voor:
 
 
Tafelke na:

 
Ik gebruikte de toile ciree die manlief te donker vond voor onze keukentafel
 tekende het blad erop af, uitknippen met marge en vastnieten onderaan tafelblad...
 
En verder nog een sneakpeak
 

8 opmerkingen:

  1. Reacties
    1. jaja heel interessant!! Ik zit hier nu aan ne bureau van de koopjeshoek! en heb daar ook al veel stoffen gekocht en andere meubels!
      Maren

      Verwijderen
    2. Awel, ik ben ook fan van de koopjeshoek! Ik kocht er ook al stoffen én een stoel, voor geen geld hè.

      Verwijderen
  2. aaaaa ikea, ik ga meestal met een boodschappenlijstje in mijn hoofd, maar kom altijd terug met veel meer dan origineel in gedachten. en de koopjeshoek is ook ne favoriet ondertussen.
    bedankt voor jullie kaartje trouwens! x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow, leuk dat je daar zo goed hebt kunnen shoppen bij de Ikea. Ben benieuwd naar het eindresultaat van de zolder. Toeval wil dat mijn ventje ook een hoekje van onze zolder aan het inrichten is als creahoekje voor mezelf.

    Bedankt voor de Kerstwensen, was een aangename verrassing. Zo een kaartje doet altijd plezier.

    Lieve groetjes,

    CreativEls
    http://koekjehaakjemaakje.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  4. dat komt daar nog goed in orde zo te zien ;-)
    liefs, mimi xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ik ben ook een ikea - lover, altijd prijs als ik daar kom!
    Leuk tafeltje trouwens!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat heb je weer goed gezien Maren, je loopt ook over van ideeën dunkt me! Plezant als je ze dan kan uitvoeren voor weinig of geen geld, hé, daar geniet een mens dan dubbel van :)
    Jullie hebben goed werk geleverd.
    Groetjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen