woensdag 11 december 2013

Super leuke plusjes

Gisterenavond ging ik even langs bij de sToffen madammen
ik kon niet blijven omdat manlief nog weg moest gisteren

Ik ging wel met een missie
Ik ging plusjes halen die Nele gemaakt heeft
en dan reed ik nog even langs om Kristin haar plusje ook af te halen

Eerst de leuke plusjes die Nele me gaf

een toffe stoere pennenzak

 een super leuk auto portemoneeke
dat stond eigenlijk ook nog op mijn to make lijstje voor de plusjes
maar ik ga er in de loop van 2014 al maken
voor volgend jaar te kunnen geven voor de plusjes

en nog een zalig kersenpit kussen

Maar zoals gezegd kreeg ik nog een super pluske
van Kristin misschien beter gekend als Mme Stina
met een blog met al haar ongelooflijk mooie maaksels

Het pakje zit al mooi verpakt
maar als je mooie gelijkaardige resultaten wil zien,
 ga dan eens op haar blog op zoek
naar een Bubble

en daarmee is het dan nog niet gedaan
want toen ik vandaag de brievenbus open deed
zat daar nog heel geduldig afwachtend wat er ging gebeuren
een dikke enveloppe van Sofie V

een lekker warme sjaal met een mooi bloemmeke
Bedankt allemaal voor jullie bijdrage!!

Dat brengt de tussenstand op 85 pluskes
 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten