zondag 8 december 2013

Nog een tof pluske

Vrijdag werd mijn brievenbus weer gevuld met weer een tof pluske
Bieke stuurde een pluske
dat zeker als inspiratie dient als knutselprojectje
 voor tijdens de kerstvakantie
 
Flore en ikzelf vonden het echt iets tof
Kijk zelf maar
 
Een zelfgemaakt memory spel
Bieke, het kaartje stak ik nog bij in het zakje
zodat het er zeker bij blijft
 
Heel hard bedankt!
 
Trouwens het vorige plusje dat een feestje bouwde
in mijn brievenbus, diende ook al als inspiratie
 
Er dient nog wat afwerking te gebeuren
maar voorlopig ben ik zo ver gekomen
tussen mijn andere projectjes voor in de zetel door
(s avonds voor TV onder een dekentje met een kersenpit kussentje op schoot)
 
 
Het eendje maakte ik toen Kim een avondje kwam haken
kachel aan en samen op de poef een beetje haken
Tas thee in de buurt en meer moet dat ni zijn
om te genieten van nen toffe avond.

3 opmerkingen: