woensdag 25 december 2013

Kerstpakjes en gewonnen give-away

Maandag kreeg ik nog een give-away
in de brievenbus
Altijd super leuk om toffe post te krijgen


gewonnen bij spruitsels.blogspot.be
Heel hard bedankt en ook bedankt voor de super schattige knoopjes




Gisteren morgen kwam een vriendin nog 2 leuke kadootjes afgeven

een heel leuk doosje voor kleine hebbedingetjes

en een lief  speldekussen in aardbei vorm
Dank u wel Cindy!!!

Gisteren kreeg ik bij mijn ouders ook nog leuke dingen
onder andere een blinde ritsvoetje voor mijn machine
waar ik natuurlijk heeel blij mee ben.

en ook vandaag werd ik verrast met een boek
(waar ik toch wel een heel duidelijke hint voor gegeven had)


en vandaag was het ook eindelijk tijd
om de swappakjes die ik van Emmel kreeg open te doen

 
een heel mooi en heel regelmatig gehaakte sjaal!!

Hele leuke kaartjes waar van ik van eentje al weet
wanneer die van eigenaar gaat veranderen en naar wie het kaartje gaat
en dan ook nog super leuke stickertjes
 
 
engelenvleugeltjes voor geluk
 

een heel leuk ritszakje waar met engelengeduld aan gewerkt is!!
en een lekker zeepje voor in mijn me-time

 
een leuke kader met nog een leuker stofje in
Voorlopig laat ik het nog even zo
Maar zoals Ellen zelf al voorstelt, ga ik het stofje
nog ooit wel eens verwerken in 1 of ander projectje





Heel hard bedankt Ellen!!!

4 opmerkingen:

  1. Jij nog harder bedankt Maren, ik viel gisteren haast van m'n stoel (uit de zetel) toen ik je pakjes opendeed. Wat heb jij engelengeduld zeg!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow jij hebt geluk, een give away gewonnen en zoveel leuks van je swappartner, je geluk kan niet op! En dan dat boek dat je kreeg, dat ziet er heeeeel interessant uit :-) Je kan aan de slag!
    Puur genieten!
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heerlijk wat een verwennerij, het is je gegund!
    Alvast de beste wensen voor 2014!

    BeantwoordenVerwijderen