zondag 22 december 2013

ondertussen....

....liggen de pakjes die ik van Kerstswappartner Emmel kreeg,
onder de kerstboom.
Ze liggen hier mysterieus te wezen en knipogen elke keer dat ik er langs loop

Maar ik hou vol....
en wacht braaf tot Kerstavond of Kerstmis om ze open te doen

Normaal gezien hadden we afgesproken om vandaag naar een Kerstmarkt in Diest te gaan
Maar mijn kleinste ventje heeft precies iets buikgriep achtig
onder zijn vleugels

en van vleugels gesproken....

Hieronder een kippeke
dat ik terug vond op pinterest


en ik vond dat een schitterend kadootje voor mijn schoonzus
maar nu ik het gemaakt heb lijkt het mij iets dat heel rap kapot zal gaan.
De bedoeling is op langs boven plastieken zakjes in te steken
en ze er in de nek terug uit te trekken

En dan nog geïnspireerd door pinterest (toch een geweldig iets)
vond ik daarstraks dit
en ik vond dat iets super
want op ons familiefeest op Kerstavond 
weten we op de duur echt niet meer of het echt wel ons glas is waar we uit drinken


DIY para fiestas: Personaliza las copas de tu fiesta |
dees rond de steel van uw glas (voor elke een ander kartonneke)
en dat is ook weer opgelost!!


Nieuwsgierig hoe het komt dat de kadootjes van Emmel hier toch al onder de kerstboom liggen.
Het afspreken ging eerst niet van een leien dakje
en in de tussentijd kwamen we via een foto op haar blog te weten
dat we alle twee Leen kennen
Leen speelde als courier in de loop van afgelopen week
en daarna was er ook pas die afspraak voor de kerstmarkt in Diest.

Dus Leen, moest ge dit toevallig lezen....
Dikke dank u wel om onze courier te zijn
en voordeel 2 is dat ik u dan eindelijk nog eens gezien heb!!!!

4 opmerkingen:

  1. Ja Leen dankuwel! Ik ben daarstraks nog eens gaan voelen aan uw pakjes. Dat ene weegt wel heel zwaar en dat andere voelt heel zacht. Overmorgen is het zover, dan ben ik alleen thuis en kan ik eindelijk die pakjes opendoen!! Hopelijk is je zoon al wat beter. De kunstmarkt in Diest was niet zone vette, veel van hetzelfde, ik ben niet in de verleiding gekomen om iets te kopen, de chocoladekoffie erna die heb je wel gemist maar dat halen we wel eens in

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Helaas heb ik mijn pakje nog niet op de post gedaan... mijn swappartner had het vorige week nog niet klaar! We zullen de 'overeenkomst' dus moeten uitstellen. Jammer!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het was inderdaad leuker geweest moest alles gelukt zijn, Ik hoop dat alles nog goed komt na Kerst.

      Verwijderen