vrijdag 21 december 2012

De postbode doet overuren

Ik heb mijn eerste dagje verlof, terwijl de postbodes overal te lande overuren draaien. Waarschijnlijk de drukste periode van t ganse jaar voor de postbodes.
Duizenden pakjes, miljoenen kaartjes,... die allemaal van hier naar daar en van daar naar hier gaan... Bijna allemaal vinden ze hun bestemming...

Zo kwamen er deze week nog wat PLUSKES aan...
 van Sarah zaten deze in een doos... Het rook zo goed naar lavendel waardoor mijn nieuwsgierigheid nog harder op de proef werd gesteld.

Ik deed er toch eentje open...
een superzacht welriekend uiltje
 
Bedankt Sarah!!!
 
en dan zat er nog een plus in de brievenbus... Ik weet alleen niet van wie want er zat geen kaartje bij
Dus is dit lieve girafje gemaakt door uw handen geef dan nog een seintje, want het is toch altijd leuk om te weten van wie iets komt...
 

Ik ben woensdag samen met Rita naar de kinderafdeling geweest van UZ Pellenberg om de meeste PLUSKES af te geven. Ze waren er super blij mee!!! Rita schreef er al een blog over
Rita werkt in het ziekenhuis in Pellenberg en toen ik de parking opgereden kwam, zag ik Rita toevallig voorbij lopen. Zij hielp mij alles binnen te dragen en de weg te vinden naar de kinderafdeling zonder naar bordjes te moeten kijken.
Bedankt Rita!!
 
Alles wat nu nog binnenkomt wordt later zeker nog naar de kinderafdeling gebracht!!
 
Verder kwam er gisteren nog een doos aan en omdat ik niet goed wist van wie het kwam en dacht dat het misschien nog PLUSKES zouden zijn, opende ik de doos. Ik had rap door dat het het pakketje was van mijn swappartner (ondanks dat ik nog geen kaartje zag).
Dus sloot ik de doos en plakte ze terug toe... ze staat nu onder de kerstboom tussen de pakjes.
 
Ook vandaag kwam de postbode weer langs met leuke post:
 
Bij Bien maakt won ik een kerstpakketje .
Dit zat erin:
 
een leuk kaartje en mooie slinger en dan nog 2 hele leuke kaarsjes
De slinger werd al in beslag genomen door dochterlief...
 
en dan ook NOG leuke post van Marina
een kaarske in mijn lievelingskleur, mijn lievelingsthee en een lekker chocolaatje en dan nog een superleuk kaartje
Op mijn lijf geschreven...
Dank u wel Marina!!!
 
En dan stak er nog een briefje in de brievenbus dat ik maandag nog een pakje mag gaan ophalen op de post!!!!
 
Zeg nu zelf: die postbodes moeten toch super veel uren doen dezer dagen...
en dat ziet ge ook aan mijne intussen supervolle kaartenrek
 
 
Morgen laat ik zien wat ik vandaag deed en ook een paar dingskes die ik wel kan laten zien van wat ik de afgelopen tijd deed... maar ik moet er wel direkt bij zeggen dat er meer is dat ik niet kan laten zien dan dat wat ik wel kan laten zien... Volgende week (eens kerstmis gepasseerd is) komt daar verbetering in...
 
Ondertussen wens ik jullie allemaal een heel gezellige kerst, no stress!!!


8 opmerkingen:

  1. Wat leuk allemaal!! Ik ga eens kijken naar het bezoek aan de kinderafdeling.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Graag gedaan Maren! Je bent een toffe madam vind ik. We kunnen samen met Mimi misschien nog eens iets leuks organiseren voor kinderen :)
    Je bent zeker populair als je ziet hoeveel kaarten je kreeg!
    Leuke kerstswap had je en ook die andere pakjes die je kreeg zijn allemaal even tof! Je hebt geluk, dat staat vast, maar dat heb je dan ook zeker verdient!
    Groetjes, rita.
    Fijne feestdagen!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. de kaartjes zijn alle bijna alle kaartjes die hier ten huize binnen kwamen voor ieder van ons!!!!

      Verwijderen
  3. Als het goed is dan zit er wel een kaartje bij.. (of toch niet? nu begin ik te twijfelen). Er zitten kadootjes bij die je nu mag uitpakken..anders kun je er zo kort van genieten! Op de labeltjes bij de pakjes staat het wel... ik hoop dat je het leuk vind.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ok dan zal ik de doos terug open doen en eens neuzen... Hanneke, nu al heel hard bedankt!!

      Verwijderen
  4. En jullie ook bedankt voor het kaartje! Ik had vandaag ook een pakje van Bien en Marina in de bus :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat fijn dat jij ook een beetje verwend wordt. Dat verdien je zeker!
    En gelukkig heb jij wel veel kerstkaartjes. ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. en dat van jou ligt hier klaar!!! Ik ben blij dat ik je adres heb dat ik je eentje kan sturen!!!
      ;o))

      Verwijderen