vrijdag 25 maart 2016

Rosalie in tweevoud

bleef ik het toch spijtig vinden dat ik mijn bewuste stofje
in mijn stoffenvoorraad niet vond.
Ik kon er echt niet aan uit 
dat dat stofje niet bij dat ene stapeltje stof lag.

Dus ging ik toch nog eens op zoek in mijn stoffenvoorraad
en uiteindelijk vond ik het bewuste stofje
met het bijpassende katoentje dat ik eerst ook niet vond
Achterin gevallen achter mijn open rekken waar mijn stoffen in liggen

Stofjes die ik ruilde tijdens onze ruilbeurs


Blijkbaar had ik toen al beslist dat die stofjes samen gaan
Roodkapje en de wei met schapen en koeien en zo ruilde ik met An
De luchtballonnen ruilde ik met Kim
Twee schatten van vriendinnen.

De eerste Rosalie
vind ik wel mooi, maar om eerlijk te zijn
Ik denk niet dat ooit iemand zou raden dat dat mijn zak is
Als ik iets maak voor mezelf
wil ik dat YES gevoel
en dat ontbrak!!!!


Eerst de voorbereidingen van de binnenkant
Ik verstevigde de binnenzak niet
en achteraf heb ik daar wel spijt van.



labeltje op het handvat




Over t algemeen ben ik heel tevreden met mijn weekendtas
maar toch had ik het toffer gevonden als die zak van zelf een beetje stond


Misschien is er wel iemand die zich afvraagt
waarom ik juist dit stofje wou gebruiken voor mijn weekendtas...

2 weekendjes die ik gepland heb
ga ik samen met vriendinnen op stap

en dan komt spontaan in mijn hoofd geplopt
"hee roodkapje, waar ga jij heen?
Zo alleen, zo alleen,..."

En met deze weekendtas gaan An en Kim 
altijd een beetje met me mee

En waarom is deze meer 'mij' dan de vorige?
mijn lievelingskleuren zitten er in
donker rood, mosterdgeel

2 opmerkingen:

  1. ja waar gaat roodkapje heen ? superleuk stofje maar........ ik val ( en hoe kan het ook ) toch op de schapen ik ga dan wel achter de kudde aan goed ???

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Supertoffe tas met een linkje naar je vriendinnen, super!
    Rita.

    BeantwoordenVerwijderen