zondag 6 maart 2016

Hoodie in t groot

Wie mij kan vertellen waar ik sweaterstof kan vinden
in de kleur burundi...
Ik zou het graag weten
Ik zoek er al lang naar
en ik dacht ook even dat ik ze gevonden had
maar nadat ik de stofjes ontvangen had
bleek het eerder om dikke tricot te gaan

Dus toen ik tijdens onze Gent uitstap
met de naaivriendinnen diezelfde kleur Fleece tegen kwam
En An mij er nog eens extra op wees,
kocht ik Fleece voor een hoodie voor het ventje

Dus stof komt uit de sleepstraat in Gent
zowel de fleece als de binnenkant van de kap

boordstof komt uit mijn voorraad


Om de rug wat aantrekkelijker te maken dan effen effen
stak ik een stukje boordstof tussen de 2 delen


Het patroon van het achterpand moest ik serieus versmallen
Maar eind goed al goed
t ventje is blij met zijne lekker warme fleece


3 opmerkingen:

  1. Leuk!! En wat voor kleur is Burundi eigenlijk??

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. De kleur zoals de sweater hierboven. Maar dat zoek ik dan in fatsoenlijke sweaterstof!

      Verwijderen
  2. knappe hoodie voor een lieve man!
    rita

    BeantwoordenVerwijderen