donderdag 12 maart 2015

Een snel zakje van een restje


Vorige week vrijdag ging ik nog eens naaien
bij mijn schoonzus tijdens haar naai atelier

Toen puzzelde An met een zalig mooi stofje
om er een kleedje uit te krijgen
Zo goed zelfs dat ze nog een stukje over had...

Dat kreeg ik... En ik beloofde haar om er een zakje voor haar van te maken.

Ik kon me dan ook zaterdag niet inhouden om er snel eentje te maken
Ik maakte een patroon voor een zakje
zodat het juist helemaal uit het ene stukje stof ging


maximaal gebruik van de stof
het geheel werd gevoerd met H630 vlieseline
een bijpassend binnenstofje werd uit mijn restjesmand gevist.


en met een rits uit mijne ritsenbak
werd dat dan versmolten
tot een zakje.

Nu heb ik nog 2 restenstukjes over
voor nog iets te maken... later



1 opmerking:

  1. Mooi gedaan met die plooi in het zakje. Een goed verwerkt restje zou ik zeggen. liefs Alice

    BeantwoordenVerwijderen