zaterdag 21 maart 2015

de poes van Loes

Een tijdje geleden gingen we op babybezoek
bij de broer van mijn schoonzus

Loes 
een schattig lief baby'ke

Tijdens het opgebruiken van wat restjes tricot
maakte ik een jumpsuit voor baby Loes


De tricot is nog een restje van de stof 


en een stempel mocht ook niet ontbreken
Het lettertype van het geboortekaartje werd gebruikt

Wig, de mama, is ook een creatieve duizendpoot
waardoor ook wij terug naar huis gingen met creatieve suikerbonen

Ik koos de poes


Loes de poes

4 opmerkingen:

  1. Heel mooi! Ik heb hier ook zo'n pakje liggen, maar ik denk dat je mij eens moet helpen met de drukknopen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Saskia Vermeiren22 maart 2015 om 20:36

    waaw!! Dat heb je weer heel knap gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtig pakje heb je gemaakt in zo'n fleurig leuk stofje, dat zal Loes wel fijn vinden. En de stempel zal ook wel van pas komen. Leuke suikerboontjes bracht je mee!
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtig pakje heb je gemaakt in zo'n fleurig leuk stofje, dat zal Loes wel fijn vinden. En de stempel zal ook wel van pas komen. Leuke suikerboontjes bracht je mee!
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen