maandag 29 september 2014

Top weekend

Na toch wel drukke weken
afgewisseld met drukke weekends
was het dit weekend eens tijd
voor een rustig weekend.
 
 
Het kan niet beter
want mijn dip van vrijdag
was ook zeker gedeeltelijk gelinkt aan vermoeidheid.
 
2 dingen stonden er op het programma
zaterdag avond gaan eten met de schoonmoeder
en zondagmorgen brunchen met de eeuwige dertigers
(die bijna allemaal ondertussen 40 zijn )  :o)
 
enkel maar toffe dingen dus.
Er was na het huishouden ook nog tijd
voor mijn naaimachine
 
Bijna 14 dagen geleden begon ik aan een workshop reeks
`tassen ontwerpen` te volgen
 
De tas die ik in de eerste les ontwierp
moest van mezelf toch al wat verder gevorderd zijn
Want komende dinsdag is de 2de les
 en wil ik een ontwerp dat ik aan het uitwerken ben
effkens doornemen met Kirsten
Want ergens klopt er nog iets niet aan
maar ik kan er de vinger niet op leggen
 
Verder werd er nog gewerkt aan de caravan
Manlief verfde nog kastjes en deuren van kastjes
en ik amuseerde mij al met kleurige dingen voor in de caravan
 
Binnenkort zeker een update met foto`s
 
Verwen jezelf is eentje van mijn tags
 
Verwen je zelf met tijd is eentje van mijn tips!
die tip vergeet ik soms zelf toe te passen...
 
Kortom : een top weekend!
 


1 opmerking:

  1. Tijd, het is toch echt een probleem "van deze tijd" hé. ;-)
    Ik ben al benieuwd naar de caravanfoto's!

    BeantwoordenVerwijderen