zaterdag 13 september 2014

te veel druiven en oproepje

Eerste en vooral zag ik juist dat er iemand gereageerd heeft
om het sleutelhangerke van de caravan te krijgen
en toeval wil dat dat niet zomaar een of andere volger is...
Maar gewoon een heel tof koppel dat in de eifel  Het geniethuisje uitbaat.

Saskia en Patrick mijne man, t sleutelhangerke komt jullie richting uit.


Mijn oproep!

Kan iemand mij aan nog zo een paar blikken potten helpen geraken???


Ik wil er niet voor betalen, maar ik wil wel een ruil doen!!!
Laat maar weten!!!

Waarom?

Awel ik toverde een paar gewone blikken 
en dan ook bovenstaande pot om

blik (of pot) + plakfolie

En dan nog een vraagje:
Woont er iemand in de buurt die ongelooflijk graag blauwe druiven eet?

Kom dan aub langs om er een paar kilo van ons 'afdak' te plukken


het zijn geen hele grote maar het zijn wel hele lekkere!!!!

3 opmerkingen:

  1. :-) Merci voor de reclame he! Tof! Seg, en echt wel leuk wat je met de blikken doet! Ik kijk voor je uit naar illy-blikken! En we zijn heel benieuwd naar het sleutelhangertje! Alvast nen hele dikke merci!!!
    Groetjes vanuit de Eifel,
    Saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hier geen Illy-blikken, enkel Graindor dozen, maar ze zijn dus niet hetzelfde...

    Blikken zijn leuk geworden!

    En niet echt in de buurt voor de druifjes...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zelf heb ik zo 1 blikje maar ik gebruik het zelf nog om de koffiebonen in te bewaren voor ons koffiemachien, dus je hebt pecht vrees ik en we hebben zefl druiven.
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen