vrijdag 22 augustus 2014

stempels van de laatste tijd

Dit jaar nam ik geen haakgerief mee op vakantie
maar wel mijn gerief voor stempels te maken

en omdat ge inspiratie overal vindt...
(zelfs op cafe)
 werd onderstaande stempel geboren


Hieronder het egeltje op vraag van ons Flore
De vis en de vos omdat ik denk
 dat die wel leuk zouden zijn om stof mee te bedrukken


en eigenlijk maakte ik ook nog ne stempel van een tekening
die Ferre maakte van Tandloos
(wie het kent die weet het)
op vraag van Ferre zelf

Vorige week werd hier in het groot appelmoes gemaakt
en deze week was het de beurt aan tomatensaus
Het probleem deze week was dat ik de stempel niet meer vond
van tomatensaus die ik een paar jaar geleden maakte.
Hij zal wel terug uitkomen (hoop ik)
maar nu moesten er 44 potten tomatensaus dringend een etiket hebben
dus werd er snel ne nieuwe stempel gemaakt.
t moest rap gaan en ik ben ook niet helemaal tevreden van deze stempel
Misschien maak ik binnenkort nog eentje waar ik dan wel tevreden van ben




2 opmerkingen:

  1. Toffe stempels zeg, kzou niet weten hoe ik eraan moest beginnen om ene te maken :-) maar je hebt er echt wel hele leuke gemaakt!
    en die van tomatensaus is toch goed!
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke stempels! Maar hoe begin je nu aan zoiets?!?

    Groetjes
    Steentje
    www.driecreatievebijtjes.blogspot.be

    BeantwoordenVerwijderen