dinsdag 19 augustus 2014

kussens en dekentje schoonmoeder

Zo vordert het wel mijn to do lijstje
1. boekentasje
2. kussens en dekentje schoonmoeder
4. kussens voor onze zetel
1. ` de pot`
2. zonnebrilzakje voor de schoonmoeder en misschien eentje extra
3. boxershorten voor Nico
5. ne keer gewoon wat zakjes
6. nog wat t-shirten voor mezelf
Waar de schoonmoeder zelf haar stofjes kon kiezen
voor dat dekentje en die kussenslopen
Ik was echt wel blij met de gekozen achterkant van knuffelfleece
Tot schoonmoeder ietse pietsie later met een stukje gewone donkergrijze fleece
kwam aanzetten dat ze nog had liggen
Niet blij!!
Ik wil kleur!
en niet saai grijs
ik wil knallend blauw, dat dan nog veel zachter is ook!
Maar schoonmoeder wou grijs dus
GRIJS kreeg ze!
Ik foefelde er dan toch nog een knal blauwe biais tussen
om toch een beetje mijn gelijk te krijgen


Hieronder zie je het rode stofje beter


 paspel van bij Ki&Ko
rood katoen stofje: Maastricht Markt
grijze Fleece: stoffenspektakel

en ik heb hierboven mijn to do lijstje terug geupdate
naar waar ik nu juist zin in heb 
Ik maak die `officiele` to do lijst niet te lang
want als ze te lang wordt
schiet ze haar doel voorbij:
Mij motiveren!
Voor we op reis vertrokken naar zee
maakte ik mezelf ook nog 2 leuke leggings
zo tussen de regels van mijn lijstje door
Nu ligt er ook een zonnebrilzakje op vraag van mijn schoonmoeder
klaar om in elkaar gezet te worden
en ook `de pot` is in een 2de fase belandt kwa uitvoering

1 opmerking:

  1. Amai, precies volop terug in gang geschoten daar! De kussens en dekentje alweer af, je kan weer iets schrappen op je lijstje en het zonnebrilzakje al klaar om in elkaar te zetten, flink! Benieuwd wat er nog zal volgend daarna.
    Grjtes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen