donderdag 28 augustus 2014

opvang voor de kinderen en onverwachts avontuur

Elk jaar voor de vakantie is het elke keer weer
puzzelen met verlof en naschoolse opvang
en opvang door familie om de hele vakantie rond
opvang te hebben voor de kinderen
en ook nog samen thuis te zijn.
Dit jaar puzzelde ik een beetje fout
maar zag het nog ruimschoots op tijd.
Ons verlof stond al vast
naschoolse opvang bleek andere weken toe te zijn dan ik dacht
Dus moest er nog 1 week overbrugd worden
Na een telefoontje met de schoonzus (bijna 2 maanden geleden)
werd er besloten dat ik mijn bende kinderen
naar de camping zou brengen
waar schoonzus en broer en kinderen al zouden zijn
Vrijdag avond zouden Nico en ik dan ook op gaan
en nog mee genieten van een weekendje kamperen.
Dat was dus vorig weekend.
We hebben genoten!
We zaten aan de Ourthe op een camping
waar je nog een kampvuurtje mag maken
en waar je niet in een hokje geduwd zit.




OK aan de sanitaire blok zou er nog wel iets verbeterd kunnen worden
maar ge kunt ook ni alles hebben....
Dan verkiezen wij toch om iets dichter bij de natuur te zijn
en geen 3 sterren sanitaire blok te hebben.

Met mooi uitzicht vanuit de tent
 
 
Nico droomt al lang van een mobielhome,
maar nu zo op camping met de caravan en tenten
beviel hem ineens ook.
Voor mij maakt dat allemaal niks uit.
Dus werd zijn droom op een weekend tijd wat bijgeschaafd
 en droomde hij van een caravan.
Ja droomde , want na gesnuister op internet
vonden we al op maandag een caravan.
Een ouder modelleke en we maken al volop plannen om ze te pimpen.
s Zondags was het dan ook nog eens Rommelmarkt
in Barvaux sur Ourthe
en kwamen we met buit thuis
met al heel veel voor in de caravan (die we toen nog niet hadden)
kommekes




en dan natuurlijk ook nog naaigerief



    
    en ook nog een set sauspottekes voor thuis







3 opmerkingen:

  1. Amai Nico was rap van gedacht verandert! Het moet je liggen, met tenten of caravan op vakantie gaan, niks voor mij hoor! Ik houd van comfort :-) maar ieder zijn ding. En al snel ene gevonden ook nog, je kan beginnen plannen maken om hem te pimpen. Leuke aankopen deed je al op de rommelmarkt, je kan bijna vertrekken!
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk zeg! Ik droom ook van een caravan, maar dan vooral om in den hof te zetten en te pimpen, want ik ben tegelijk ook zot van tenten en hoop als de kids wat groter zijn, vooral met de tent wee weg te kunnen. Of misschien verander ik ook nog van gedacht :-) ik kijk uit naar je caravan-pimp-verhalen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Kijk eens op mijn blog, ik denk dat je blij zal zijn....
    Groetjes Sofie

    BeantwoordenVerwijderen