zaterdag 11 mei 2013

stofke uit Gent

In de stoffenwinkel in Gent op de vrijdagsmarkt
vroeg Flore of ik van een bepaald stofke een rokske voor haar kon maken
 
Ondertussen moet hier wel algemeen geweten zijn
dat wij hier familiaal een zwak hebben voor dat stofke
in alle kleuren van de regenboog.
 
Dus ik kocht er maar wat meer van,
want mijn voorgevoel zei me
dat er nog wel ene heel blij zou zijn met zo een t-shirtje
 
t Werd zondag als we terug waren direkt gewassen
Dinsdag bij de sToffen madammen al geknipt
en al gedeeltelijk verwerkt
woensdag werd alles afgewerkt
Eerst het rokje
 
 
en dan ook de t-shirt
Deze keer werkte ik de mouwen biais-gewijs af met boordstof

 
die werd al getest op speel-proof
 
 
en die werd ook al aangedaan naar een kommuniefeestje
Waarschijnlijk krijg ik binnenkort een bestelling voor nen XL-t-shirt ook in dees stofke
 
De kleuren op de foto zijn een beetje raar...

2 opmerkingen:

  1. Heerlijk als ze zo blij zijn met wat je maakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. jullie hebben wel genoten van jullie "moeder-dochter" weekendje zo te zien!
    hele plezant stofke, & zo multifunctioneel: iedereen content!
    liefs, mimi xxx

    BeantwoordenVerwijderen