donderdag 23 mei 2013

laatste communie-setje dat ik dit jaar kado deed en een snel babykadootje

Voor het tweede dubbel kommuniefeest van dit jaar
veranderde ik op de valreep eentje van de twee setjes

Voor de eerste kommunikant van dienst

een pennenzak leek me toch nog iets geschikter voor dat lief schatje

en verder ging er nog iemand een katje komen kiezen
Iemand waar ik vroeger voor in leiding gestaan heb bij de scouts
en die iemand heeft een zoontje van 4 maanden

Dus dacht ik snel nog een klein kadootje maken
 t werd een warm kussentje waar de overtrek vanaf kan om te wassen als het nodig is
dat kan iedereen wel gebruiken.
tegen krampjes of gewoon om gezellig warm te hebben.
stofje auto`s  dat ik kocht 
als couponnetje bij bambiblauw
Achterkant is een stofje van bij de action

6 opmerkingen:

  1. Wat een mooie en lieve cadeautjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je hebt weer heel toffe leuke cadeautjes gemaakt Maren die voor iedereen van pas komen denk ik en waar zeker iedereen heel content mee gaat zijn!
    Groetjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel tof, en prachtig, dat blauwe bloemenstofje !

    BeantwoordenVerwijderen