donderdag 30 mei 2013

Het Virus verspreidt zich

Het wordt erger en erger
Iedereen die in de buurt komt wordt besmet

Allee toch al mijn gezinsleden en den nonkel

Het apen virus...
Bij de laatste fotoshoot die ik maakte van Ferre en Flore
met hun rode apen t-shirten
zag ik Wannes zijn blik.
Wannes zal niet rap zeggen dat hij iets wil, 
maar ik ken die blik
Dus vroeg ik hem of hij toch ook zo een t-shirt wilde
(hij had vroeger al gezegd van niet)

` ja maar.... bestaat die stof ook in t paars`
Naar mijn weten niet (laat het mij zeker weten als ze wel in het paars bestaat)
`ze bestaat wel in het blauw`
`Oh ja dan wil ik eentje in het blauw`


Ferre mengt zich in het gesprek
` ja ik wil ook nog ne t-shirt in de blauwe aapkes-stof`
Flore: `ja en ik nog een rokske`

Blauwe stof werd besteld en ook maar direkt nog wat rode ...

Voor ik met het knippen van de mouwen begon,
ging ik toch nog even buiten vragen
(in zo een zeldzaam zonnig moment)
of ze een t-shirt met lange of met korte mouwen willen



het werden dus bij alle twee lange mouwen
en de eerste labelkes werden ingenaaid

Dus jullie zijn gewaarschuwd,
ge zijt altijd welkom, maar enkel op eigen risico
want besmettingsrisico is heeeeeeeel hoog hier

De Goodies voor Goodiebag-op-je-mat  zijn vandaag vertrokken
richting Pipowagen aan Zee


 

1 opmerking:

  1. Hihi wat grappig. Dan loop nu dus je hele gezin in aapjes-kleding. En dat begrijp ik heel goed want die stof is ook super tof! :)

    BeantwoordenVerwijderen