zondag 1 april 2012

paasvakantie-project 1

Eenwieler pimpen

Het stond al lang op de to-do lijst. Om preciezer te zijn van vorig jaar eind mei -begin juni.
Dochterlief deed haar kommunie en wou eigenlijk heel graag circusstelten.... maar helaas pindakaas waren die op dat moment nergens te vinden.... in Belgie wat rondgebeld, naar nederland gebeld, overal kreeg ik hetzelfde antwoord.... OK, spijtig... Tot ik per puur toeval een eenwieler 2dehands op de kop kon tikken voor 20 euro. Hier en daar een roestvlekje, waar ik eigenlijk nog wel een laagje lak op wou zetten voor de kommunie...
Tijdsgebrek en realistische doelen deden mij er vanaf zien en ik dacht dat dan wel een leuk projectje zou worden om samen met dochterlief te doen... en dan kon ze het kleurtje zelf kiezen.
Het stond op de to do -lijst zoals gezegd.... maar die is lang en verandert naar gelang de prioriteiten.
Nu vond ik het echt wel tijd. Vrijdag kocht ik schuurpapier en er werd gisteren geschuurd.



grote broer wou ook wel helpen
En ik kocht ook een spuitbus volgens de keuze van dochterlief.
Eigenlijk wou ze wel een gouden.... (Maar er was geen mooi goud in spuitbussen ) . Ik stelde voor metallic oranje (ook geen metallic oranje in spuitbussen), dus werd het toch oranje (traffic oranje)
Er werd plastiek op de grond gelegd, de tonnen en nog wat stenen erop, want er stond wel wat wind.
Er werd geschud en geschud en geschud. Dan zijn 3 minuten een eeuwigheid.


En gespoten... verschillende lagen. (fotgraaf van dienst kreeg er niet genoeg van)


Nieuwe binnenband en de eenwieler kan er nu zeker nog een hele tijd tegen....

1 opmerking: