zaterdag 22 april 2017

vossenhoodie

Er was eens heel lang geleden 
een coupon van deze stof bij Tante Zus
Mijn blik werd er letterlijk door aangezogen
want ik had het stofje al veel zien passeren, 
maar was altijd braaf gebleven

Met hulp van de breimeisjes en 2 moodboards
maakte ik toch uiteindelijk 
mijn eigen keuze
tja zo ben ik dan hee
raad vragen
nog verder twijfelen 
Ik liet de mogelijke stoffen hier in de living op tafel liggen
en elke keer dat ik langskwam keek ik nog eens
zo werd de combinatie geboren

Project werd geknipt en meegenomen op weekend om in elkaar te zetten



De elastische paspel
kreeg ik op weekend van Ilse
Perfect om het kleurcontrast tussen de 2 stofjes wat te verzachten


Een onoplettendheid later
werd de ingebouwde scheve maren-zak geboren


Patroon: Just for you- made by me Saskia
vossenstofje: Tante Zus
elastische paspel: uit Ilse haar voorraad
effen sweater en boordstof uit mijn eigen voorraad

Wat heb ik al een plezier gehad van dat patroon!!!!

1 opmerking: