zondag 30 april 2017

nieuw speldenkussen

Vorig jaar op naaiweekend 
maakte ik als tussendoortje 
een speldenkussen om aan mijn machine te hangen

Ik keek eens naar mijn buurvrouw Saskia haar en dat leek mij zo een praktisch ding

maar ik had geen stof voorzien 
zocht wat stof bijeen in mijn restjes

Ne helemaal mijn stofjes
maar het kon er voor effkens mee door

op het laatste naaiweekend
zag ik mijn buurvrouw van een prachtig stofke
de goodiebag zak maken

Zij was zo lief om mij daar een stuk van te bezorgen
Waarvoor nog steeds dank Ilse!

vorige week maakte ik voor mijn schoonzus
een speldekussen waarvan ik een foto vergat te trekken
en vond dat het nu ook tijd was 
om voor mezelf tijdens het naaiatelier een nieuwtje te maken


2 opmerkingen:

  1. Tof zo'n rond speldenkussen! Lijkt me inderdaad handiger dan mijn lang rechthoekig geval ;-).

    BeantwoordenVerwijderen