woensdag 4 mei 2016

rommelmarkt seizoen geopend

Vorig weekend werd het rommelmarkt seizoen weer geopend
3 rommelmarkten

Op 2 kocht ik niks,
maar op de derde werd ik blij van kleine dingen

t zoutvaatje was mijn eerste aankoop: 0.5 euro
 Al lopend op de markt, kwam ik niet heel veel naaigerief tegen
Maar ik heb toch leuke stofjes op de kop kunnen tikken

deze eerste stof nam ik mee voor mijn broer Niels
Dat wordt zeker omgetoverd door mijn schoonzus, naar een broek op maat

2 kleine blauwe lapjes


Super zachte jas stof
te klein voor een jas
maar daar verzinnen we nog wel iets op
en een restje petit pan





Alle knopen samen voor 1 euro


Alle bretellen gespen samen voor 1 euro


s namiddags liep ik dan nog even binnen bij tante zus
Ik liet overlaatst een pennezak aan de kant leggen
die ze verkocht voor het goede doel


en ik nam ook nog een tricotje aan de helft van de prijs mee
en een lekker sweatshirt stofke met giftig groene binnenkant



 en deze lachten mij in de tuin toe tijdens het foto's nemen

De maartse viooltjes kreeg ik van vrienden in de buurt
Ik gaf een citroenmelisse struik in de plaats...
Alle twee blij


2 opmerkingen:

  1. Heerlijk dat we weer naar de rommelmarkten kunnen! Wij waren gisteren in Diest en ook ik vond leuke spullen! Je kan weer van start gaan met je stofjes!
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. altijd leuk en zulke vondsten doen het

    BeantwoordenVerwijderen