zondag 15 mei 2016

korte Cyriel uit een restje

Ik heb het gevoel dat het deze zomer een warme zomer wordt
(en ik hoop dat mijn antennekes mij niet in de steek laten)

Dus vond ik dat ik de Cyriel ook in een kortere versie moest testen
Zeker omdat ik hier nog een restje sweaterstof uit de kast opdiepte
die duidelijk te klein was voor de langere versie


ooit werd met deze stof een hoodie gemaakt




Om de tunnel voor de elastiek te maken had ik duidelijk niet genoeg stof meer
maar gelukkig vond ik ook deze keer 
weer passende boordstof in mijn kast




2 opmerkingen:

  1. plezant! En ik vond ook dat het een warme zomer (moet ) worden.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jij hebt toch echt een magische stoffenkast, daar ligt altijd wel iets in wat jij of wij nodig hebben haha. ;-)

    BeantwoordenVerwijderen