zaterdag 2 mei 2015

rommelmarkt seizoen is geopend!!!!!

Wat ben ik blij dat het rommelmarktseizoen geopend is

Want van op rommelmarkten lopen
wordt mijn hoofd een beetje leger
en kan ik soms mijn ontbrekende puzzelstukje vinden
regelmatig viert mijn inspiratie hier hoogtij

Gisteren werd ingeleid
met 2 rommelmarkten
in de voormiddag gingen we naar de rommelmarkt 
aan de abdij van Vlierbeek
als gezinsuitstapje

Daar vonden we al

Heel veel oorbellen en broches 
nieuw voor een superprijsje


Toen ik haar vertelde waarvoor ze gingen dienen
kreeg ik zelfs zakjes mee
voor ze elk apart in te pakken
win- win situatie
zij extra reklame
ik niet meer moeten nadenken
waar ik ze in kan steken

 een doos vol plastieken gouden knopen voor 2 euro

mooie oorbelletjes met vlinders voor Flore


Nadat ik vorige week al 4 boeken zomerlektuur kocht
kocht ik nu nog eens 5 boeken
dus ik weet wat gelezen deze zomer
en ook 2 boeken voor Flore
die super fan is van Marc De Bel


een super grote pasta zeef in inox voor 10 euro
waar buiten pasta afgieten ook nog alle groenten
in gewassen kunnen worden
Deze zal al op het kommuniefeest volgende week
van pas komen
PASTA feest
en dan nog 4 toffe blikjes van chinese thee

In de namiddag ging ik met Flore
ook nog naar de rommelmarkt in Lovenjoel
ten voordele van ten desselaer

Daar vonden we nog een servies
dat niet op de foto staat
gemakkelijke mandjes voor in de caravan 
of voor in het bergkot

en we ontdekten dat er kwasie in de achtertuin van mijn ouders
een nieuwe webshop zijn virtuele deuren heeft geopend


Flore koos bovenstaande stof uit
en toen ik voelde hoe zacht dat stofke wel is
kon ik mijn portemonnee niet meer toehouden.

deze namiddag was hier op loopafstand
een rommelmarkt
die elk jaar een beetje groter lijkt te worden
Vandaag vond ik dit


eerst vroeg hij 25 euro
Maar ja ik heb er al eentje staan
en dat zei ik hem ook


Toen vroeg hij 15 euro
en toen hij vroeg wat ik wou geven
zei ik dat als ik dat zou zeggen hij zeker zou denken
TRUT
maar ik moest het toch zeggen van hem
ik hou wel van dat spelletje hihi
dus ik zei 
oke maar ge mocht gerust TRUT denken
dus ik zei 5 euro

Uiteindelijk heb ik 10 euro betaald
me happy
en hij happy



3 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige vondsten. ..stiekem beetje jaloers..

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Haha Maren, ik heb jouw dag compleet omgekeerd gedaan. ;-)
    's ochtends naar Lovenjoel, namiddag naar Vlierbeek.
    En rara, dat stofje kocht ik ook!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh wat ben ik jaloers, jij hebt al je eerste rommelmarkten gedaan! Ik nog steeds geen enkele en ik mis het echt wel ondertussen. Ook wij vinden het heerlijk om koopjes te doen daar en net dat ene ding te vinden wat je al lang zoekt. Je leesvoer is klaar, je kan bijna vertrekken. Prachtig stofje!
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen