zaterdag 25 oktober 2014

to sew lijst update 1

Zo een lijst dat werkt dus echt voor mij hee
Sinds ik de lijst maakte loopt dat hier gelijk nen trein
patroon zoeken (tussen mijn uitgetekende patronen)
knippen
en ineen zetten

Al een hele tijd geleden viel mijn oog bij Ki en Ko
in de stenen winkel op een stofke met spinnekes

Ik zag er direkt een pyamabroek voor Ferre in
En nu die op mijn todo lijst terecht gekomen was
was ze eigelijk ook rap gemaakt

 

en het toffe aan dat stofke is dat die spinnenwebkes
glow in de dark zijn....

Gelukkig heb ik er nog een stuk van liggen
Ik denk dat ik er toen ook nog een pyamabroek voor de dochter in zag
omdat die toen juist een tekort aan pyama s had
Dat tekort is weggewerkt
Dus de rest van t stofke blijft nog braaf effkens in mijn kast liggen

ook al weer een tijdje geleden
had ik een dekentje en kussensloopjes voor mijn schoonmoeder
gemaakt
maar toen ik die afgaf
had ze nog ergens een kussentje gevonden dat snakte naar een nieuw overtrekske
Dus dit nakomerke kan ik ook van mijn to do lijst vinken


1 opmerking:

  1. mooi en super die lichtgevende détails, ik heb uit dezelfde reeks die met de lichtgevende spookjes liggen om een pyjama als kerstcadeau te maken. En de lijstjes tja de ene keer werkt dat hier en de andere keer niet, heb nu al een paar keer een 4tal projecten op een avond of 2 getekend en klaargeknipt zodat het enkel nog verwerkt moet worden, dat zorgt hier vaak ook voor meer motivatie! trouwens bedankt voor de award! Altijd leuk om zoiets te horen van leuke blogster!!

    BeantwoordenVerwijderen