vrijdag 24 oktober 2014

Sunshine award : de 7 feiten

Zoals Marieke als doorhad
was ik die 7 feiten over mezelf
inderdaad al vergeten
 
Ja dat hoort ook bij de sunshine award
 
 
Feit 1
Ik ben zo iemand die een beetje chaos nodig heeft om iets te maken
 
Feit 2
Ik ben een kattenmens
Ik vind honden ook wel lief, maar moet ze zelf toch niet in huis hebben.
 
Feit 3
Ik hou van experimenteren
daarom zal het wel zijn dat ik laborante ben zeker
en ook wel dat ik toch altijd mijn grenzen wil verleggen bij het naaien
Soms met kleine stapkes
en heeeeel soms ne sprong in het diepe
 
 
Feit 4
Ik lees regelmatig s avonds in bed
een paar bladzijden in het boek dat dan juist op mijn nachttafel ligt
om mijn gedachten een beetje te stoppen
Ik val dus niet gemakkelijk in slaap
 
Feit 5
Ik heb vandaag ongelooflijk veel last van mijn schouders
 
Feit 6
Wij gaan al jaren met de ganse familie op weekend
Dit jaar wordt het zelfs een 5-daagse
en ik kijk er ongelooflijk naar uit
 
Feit 7
t Is vrijdag en daar ben ik blij om
 


1 opmerking:

  1. Hey Maren, bedankt voor je nominatie, ik vind het leuk dat je hierbij aan mij dacht en dat je mijn blog graag leest. Hem zelf doorgeven ga ik niet doen, want ik vind dat ontzettend moeilijk om te kiezen, maar ik zal bij gelegenheid wel mijn 7 feiten noteren :-) Feit 1 en 4 zou ik zo kunnen overnemen :-)

    BeantwoordenVerwijderen