donderdag 3 juli 2014

gewonnen give-aways

Juni was echt een drukke maand
met vanalle kleine dingen te maken

toetsen voor de kinderen

voorbereidingen voor een fantastisch weekend 
met een bende super vrienden naar zee

het communie feest van de zonen

Mee op schoolreis gaan


Tussendoor won ik nog 2 give-aways

t is te zeggen
de eerste won Flore omdat ik haar had opgegeven


Sinds de dromenvanger hier thuis aankwam
hangt die aan de rand van Flore haar bed
Ik had de kans nog niet gekregen om hem te fotograferen
Hij is echt prachtig!!!
En het zijn ook echt haar kleuren.

Flore won het prachtstuk hier
Als je er zelf eentje wil haken vindt je hier een tutorial


en wat later won ik dan deze give-away bij woohoo!
met een beetje hulp van Anneleen
Waarvoor dank!!!!

Het patroon dat ik won
gaat tot 12 jaar
gewoon kopen zou ik dat niet meer doen
omdat ik het nog maar 1 keer kan gebruiken
dus vond ik het echt wel tof van het te winnen

Nadat ik het gebruikt heb, 
ben ik van plan om het via een give away
weer verder te geven




1 opmerking:

  1. Leuke give aways heb je gewonnen, zo'n droomvanger heeft wel iets vind ik. En dan dat patroon, dat is eigenlijk ook wel een goed idee om door te geven als give away! Succes met het maken ervan!
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen