dinsdag 17 juni 2014

stofjes vanuit Heidelberg

Zoals elke echte stofverslaafde
had ik voor ons midweekje Heidelberg
al eens gekeken op het internet
naar adressen van stoffenwinkels
Ik vond er eigenlijk maar eentje die op het eerste zicht interessant was
Rohrbacher Straße 45, 69115 Heidelberg, Duitsland
+49 6221 163839
verder vond ik ook nog een adres
Plöck 30, 69117 Heidelberg, Duitsland
+49 6221 25797
Maar daar wist ik niet van of dit een stoffen winkel was
of eerder een atelier waar je kan gaan naaien.
Dus helemaal op het einde van onze dagen in Heidelberg
nadat we onze koffers al terug in de auto hadden gezet
gingen we nog te voet naar de stoffenwinkel
Stoffe Lott
Maar onderweg kwamen we een andere stoffenwinkel tegen
Manlief zei: kom we gaan hier eens binnen
en van buitenaf zag het er ook wel echt ne leuke winkel uit

Daar kocht ik dit allemaal

3 tricots

katoentje.... Wordt waarschijnlijk een broek voor mij

Van mijn lat is spijtig genoeg al een hoekske af
gebeurd tijdens het vervoer van e naailes naar huis


en een deur verder stonden we dan ineens aan het Nähzentrum Heidelberg
daar vond ik dan nog:
2 katoentjes

 Met zo leuke stoffen in onze zak
lieten we Stoffe Lott aan onze neus voorbij gaan

1 opmerking:

  1. Gij hebt duidelijk uwe voorraad ingeslagen!!! Hier ga je weer vanalles tofs mee kunnen maken, benieuwd wat je zal kiezen.
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen