donderdag 5 juni 2014

Bedenkingen

Herinneren jullie je dit t-shirtje nog???

Toen ik het in de winkel zag
dacht ik... 
echt leuk en als ge dat zelf moet doen
dan kunt ge dat toch niet voor die prijs


Na Wannes zijn plechtige kommunie mis
konden we achter Flore aanlopen om de lamellekes op te rapen

Dus toen ik hoorde dat het 4 uur rijden is naar Heidelberg
besloot ik om al die lammellekes er terug aan te naaien
Maar toen ik er aan wou beginnen dacht ik:
als ik die daar nu terug aannaai dan gaan al die anderen nog lossen

Dus besloot ik om al die lammelkes eerst van het t-shirt te knippen 
om ze er dan allemaal terug aan te naaien

Maar zo tijdens het aan naaien van al die lammellekes
(gelukkig waren de plaatsen allemaal aangeduid met een rood puntje)
begon ik mij toch af te vragen
wie die lammellekes daar normaal aan naait

kunnen ze dat machinaal?
Ik geloof er niks van!!!
en als.... dan wil ik dat eerst met mijn eigen ogen zien

Dat heeft dus ongelooflijk lang geduurd tegen dat ik die lammallekes aangenaaid had

Ik heb mezelf dus voorgenomen om nooit nog 
zo iets met lammellekes op te kopen
want als iemand die lammellekes moet aannaaien
en dat t-shirt kan dan nog rond de 15 euro kosten
dan kan dat toch niet anders dan dat  die iemand
dik onderbetaald wordt voor wat hij of zij doet

Denken jullie zo ooit na voor jullie kleren kopen???
Ik deed dat niet maar denk nu toch om er anders naar te kijken

1 opmerking:

  1. Je hebt gelijk maar ik denk eigenlijk dat dat wel machinaal gebeurt en niet manueel. Maar lamellekes vallen nu eenmaal rap af want die zijn maar met een steekje vast en da's nie genoeg, ik probeer zulke dingen niet te kopen omdat ze toch afvallen meestal en dan is het ook geen zicht.
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen