donderdag 21 november 2013

Wauw Wendy!!! Zoveel Kerstswappluskes...

Vandaag ging ik op het kiala punt
een doos halen
Ik verwacht een paar dingen via Kiala
Maar ik dacht wel dat ik wist
wat er in dit pakketje zou zitten.
 
Ja inderdaad dacht...
 
Wauw Wendy...
ik zag al wel het een en ander op je blog verschijnen
maar dit had ik nu echt niet verwacht
 
Want toen ik de doos opendeed
viel ik toch bijna achterover van wat er allemaal in zat:
 
 
23 kleine lieve tasjes

2 poncho's, eentje voor 4 jaar en eentje voor 6 jaar

nog een poncho en ook nog 2 driehoeksjaals

3 kettingsjaals

een supermooie rugzak

2 mooie grote zakken

3 rammelaars, 3 zakdoekhoesjes en een apengezichtje

3 vlaggenlijntjes

en 4 schilderijtjes
 
48 kadootjes!!!!
dat brengt ons totaal aantal al op
63 kadootjes!

Super super bedankt Wendy!!


3 opmerkingen: