vrijdag 1 november 2013

inhaalmaneuver bloggen

Vorige week was hier nogal druk
Ik moest gaan werken waar het al druk was
Ik ging met Wannes zijn gips van zijn arm laten doen op vrijdag
en vrijdag avond vertrokken we naar de Ardennen voor 5 dagen met de ganse familie.
 
Ondanks dat het de eerste avond al bleek binnen te regenen
in ons huurhuis
werd het een heel leuke 5-daagse.
elke dag hebben we wel een wandeling kunnen maken zonder al te nat te worden
De dag na aankomst kwam ook een dakwerker om het dak te herstellen,
dus daar moesten we ons ook niet meer al te veel zorgen over maken.
 
Zalige herfstlucht werd opgesnoven....
paddenstoelen werden in massa's bestudeerd en gefotografeerd.



 
paddenstoelen foto's zijn allemaal genomen door het ventje
 
Hieronder het bewijs dat er ook andere aktiviteiten waren op ons weekend
voor sommigen waren dat gezelschapspellekes
dit weekend waren risk, rummikub en blokus de toppers op dat vlak
 
Voor anderen was dat het naaimachine, stof en schoonzuslief vond zelfs nog ergens een plekje
om haar overlock mee te smokkelen



ik aan het knippen
 
deze stoffen had Sanne bij, mercikes
 
ergens ook vorige week ging ik ook nog langs bij Saskia
Zij had nog wat dingen klaarliggen voor de PLUSjes
 
en via de stoffenmiekes had ik geboden op nog een mooi wollen stofke
dat ging ik gisteren nog afhalen bij het kiala punt

 
en de stofjes hieronder zijn 2 verrassingspakketten van bij de stoffenkraam.nl
t is te zeggen... mijn deel ervan, want we deelden ze in twee


stofjes voor Flore

 
 
 
Via Facebook won ik overlaatst nog 2 hele leuke speldenkussens
van Veeeeertje
 
en ik kreeg er nog een hele mooie slinger van lieveheersbeestjes bij
en nog 2 super leuke lintjes

 
Heel hard bedankt!!! Ik ben er super blij mee!
 

4 opmerkingen:

  1. Weer of geen weer, in de Ardennen is het goed vertoeven!
    Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie paddenstoelen en wat een gaaf huis. Ziet er erg gezellig uit allemaal.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hele mooie foto's van die paddenstoelen! Je ventje kan er wat van :) En jullie hebben je blijkbaar heel goed kunnen bezighouden ginder, de mama's met de naaimachine, de kinderen spelletjes en de rest wandelen, goe verdeeld!
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. nee nee het wandelen was wel voor iedereen!

    BeantwoordenVerwijderen