donderdag 19 september 2013

Verkeersvrije schoolstraat en workshopke textiel stempelen op de verkeersvrije straat

Binnenkort
Zondag 29 september
tussen 15 en 18 u
 
Is het verkeersvrije schoolstraat in Bunsbeek
Misschien wel de laatste keer
***
Dit wordt georganiseerd door de gezinsbond
Waarbij ik in het bestuur zit
Ons bestuur is de laatste jaren geslonken
en ja we hebben gezocht naar jong levendig geweld om onze troepen te versterken
Maar niemand voelde zich geroepen.
 
Dus nadat er dan tegen het eind van het jaar nog 2 mensen uit het bestuur gaan
en we eigenlijk nog maar met 2 overblijven voor het dagelijkse bestuur
Hebben we besloten om er in schoonheid mee te stoppen
Beetje met pijn in het hart
maar toch ook een beetje met een opgelucht gevoel
****
Dus als de regioverantwoordelijke geen nieuwe bestuursleden vindt
dan is dit waarschijnlijk de laatste verkeersvrije straat.
****
 
Wat kunt ge daar zoal doen?
 
er is een kinderrommelmarktje:
iedereen mag daar gratis komen staan met speelgoed en of kindergerief
ge kunt daar op straat spelen met andere kindjes en met uw fietske als ge dat meebrengt 
tekenkrijt om de straat eens schoon te versieren is er ook
Een hot dogske eten voor geen geld, of taart met koffie

 
 
De kinderen kunnen ook eendjes vissen voor 1 euro
(en ze hebben altijd prijs ... een kadooke +- 1 euro waard)
Dus ge kunt niet gejost zijn.
 
En dan is er ook nog een workshopke textielverven komen doen
ook voor een prijske (+- kostprijs van het materiaal)
dees is voor groot en klein
Er zijn mini-vlaggenlijntjes, turnzakken en t-shirtjes
 
Ik zou zeggen kom allemaal eens langs
en zorg samen met ons voor een geweldige laatste verkeersvrije straat!!!
 
********
Op 13 oktober organiseren we nog een tweedehandsbeurs
en voor de kindjes op 1 december nog een ontbijt met Sint en piet

6 opmerkingen:

  1. Als het weer meevalt, ga je mij daar heel waarschijnlijk zien! Mijn kinderen dan ook :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo jammer dat er geen vrijwilligers zijn :-(

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ik kom!!! waanrode-bunsbeek is niet ver hé...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jammer dat het zo ver weg is oor mij, anders was ik zeker met de kindjes gekomen.. Geniet er maar goed van!!
    Liefs,
    Kimmie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh leuk! We zijn wel in Antwerpen bij mijn mama en dus weet ik niet of we op tijd terug thuis zijn, maar als dat lukt, probeer ik zeker een keertje langs te komen! Want inderdaad, zoals mijn bijna-buurvrouw Elke zegt: Waanrode is nu wel echt niet ver ;-) Alvast wel veel succes! Jammer dat je ermee moet stoppen, maar wel heel begrijpelijk. Misschien tot zondag!

    BeantwoordenVerwijderen