maandag 7 januari 2013

de vakantie is gedaan...

en ik moet eerlijk zeggen dat ik graag nog wat langer vakantie gehad had,... maar niks aan te doen
t Was tijd om weer aan het werk te gaan...
 
t Was dus toch een beetje tegen mijn goesting
maar een collega die in de loop van de jaren een echte vriendin geworden is.
Had een kadootje voor me bij...
Ik weet niet waar ik al die passende kadoo's aan verdient heb dit jaar,
maar ik geniet ervan!!!
 
Kijk maar:
 
 
Ik heb haar beloofd dat ze een tas uit het boek krijgt...
maar ze moet wel het stofje eerst zelf komen kiezen...
 
Deze hierboven wil ik zeker eens uitproberen
 
Heeft iemand van jullie al ervaring met dit boek????
 
Vorige week bestelde ik mijn eerste stofkes van dit jaar bij Bambiblauw
allee couponnekes... restjes dus
Ik ben echt wel fan van restjes, dus moest ge er wat te veel hebben hahaha....
 
Deze couponnekes liet ik mijn richting uit sturen
links een goed stuk tricot en rechts een klein stukje katoen

Ik ben er allesinds blij mee

7 opmerkingen:

  1. Nooit gezien, dat boek, laat ons zeker weten wat je er van vindt!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Toffe collega, tof boek, benieuwd naar het resultaat!!!!
    Laten zien hè!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat boek ziet er veelbelovend uit. Ik kwam het tegen op de boekenbeurs maar heb het laten liggen omdat ne mens niet alles kan kopen hé. Ik heb het wel op een verlanglijstje staan. Dus ik kijk wel uit naar wat jij er uit gaat maken en wat jouw ervaringen zijn.

    En die stofkes zijn weer super hé.

    Lieve groetjes,

    CreativEls

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat lijkt me een erg leuk boek. Ken het verder niet maar ben wel benieuwd wat voor moois je er allemaal uit gaat maken! Je stofjes zijn trouwens ook prachtig. Lekker vrolijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat boek ken ik niet, heb ik ook nog nergens gezien moet ik zeggen, dus neen Maren, geen ervaring met het maken van dat tasje. Zoiets met een stevige omtrek heb ik nog nooit gemaakt, mijn zijn altijd malse handtassen :)
    Je stofjes zijn weer prachtig, daar zou ik er ook eens moeten bestellen op een keer... als ik weer tijd vind en de blog weer werkt...
    Groetjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. dat boek staat ook op mijn verlanglijstje, gelukzak!
    Ziet er geweldig uit, ook wel niet makkelijk denk ik maar wel de moeite, geniet ervan en van de stofkes ook( ik ga alles eerst eens opwerken, ai ai, hopelijk lukt het)

    BeantwoordenVerwijderen