maandag 29 oktober 2012

uitslag give-away

Met een beetje vertraging...

We hadden afgelopen weekend een superleuk familieweekend met super wandelweer, veel paddenstoelen , leuke bossen in een huis waar veel plaats was.

Mijn schoonzus had eentje van haar naaimachines mee, zodat ik die nu kan uitlenen. Ik wist dat het naaimachine zou meegaan en had wat stofjes mee. Mijn mama deed haar bijdrage voor ons goede doel door stofjes te knippen, die ik dan vernaaide tot knikkerzakjes.

Uit eentje daarvan werd juist een naam getrokken... welke naam???
 
 
 
Flore vindt het een beetje een rare naam....
 
*
*
*
*
en echt alledaags klinkt hij echt niet in de oren...
*
*
*
*
*
Het werd
 
*
*
Zij schreef:


sneksniltje                                18 oktober 2012 15:11

Nog een volgertje erbij ;)
Proficiat met je verjaardag !
Ik doe graag mee aan je give-away, want een pennenzak heeft een mens nooit genoeg hé ? (Zeker niet als de kroost van kleuren en tekenen houdt en élk hun eigen kleurpotloden- en schrijfpennezak hebben, maar sloridg zijn en die ook durven verliezen...)
 


4 opmerkingen: