zaterdag 19 november 2016

mijn favoriet van op naaiweekend

ooit kocht ik stof bij de stoffenkraam
om voor Flore een pull te maken zonder kap.

Zoals wel eens bleef dit op de stapel liggen
En na een tijdje was ik zelf verkocht voor dat stofje

Ik besloot om het voor mezelf te gebruiken
wat heel goed uitkwam
want ondertussen is Flore haar interesse
 in zelfgemaakte kleren een beetje kwijt.

Dus zocht ik in mijn stoffenkast
naar een bijpassend effen stofje

Het zou mijn test worden 
van Saskia haar patroon voor de just for you hoodie
Ik zou hem maken zonder rits
Heel wat puzzelen later
en zeker na een beetje te enthousiast
de mouwen af te knippen voor mijn korte armkes
en daar een creatieve oplossing voor te zoeken

is dit het resultaat:






Perfect Patroon!

Saskia, heeft in het voorjaar nieuwe workshop datum voor de hoodie Just for you




2 opmerkingen:

  1. een hele leuke, alleen al voor die lach erbij zou je hem moeten dragen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. oh waaw Maren, nen hele mooie! En inderdaad, die lach van je, die is super!!!

    BeantwoordenVerwijderen