zaterdag 15 oktober 2016

dank u wel lieve helpers

In de loop van de laatste maanden had ik regelmatig 
hulp van mensen 
om dingen ineen te naaien,
te knippen of ook gewoon om mij aan te moedigen 
daarvoor wil ik jullie allemaal even danken

We doen nog gewoon door
Deze avond staan we samen met Moeke 
op een marktje in zaal de Santro in Binkom

en gisterenavond naaide Sylvie tijdens het naaiatelier
nog even de voorbereide olifanten pakketjes ineen
In de loop van de week
bereidde ik pakketjes voor
alles knippen, verstevigingen op de juiste plaatsen (oren en ogen)
ogen erop naaien
oren naaien met de overlock
staart gevlochten door Flore
en gisteren naaide Sylvie ze in elkaar

resultaat: 4 nieuwe olifanten
lekker zacht uit nicky velours





1 opmerking:

  1. Amai, je hebt veel gemaakt de laatste tijd en ik heb heel wat blogjes gemist en ingehaald ondertussen! Knappe olifanten!
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen