vrijdag 30 september 2016

ons doel met hart en ziel

Toen ik jullie hier vertelde
ging ik er vanuit dat elk goed doel
dat duidelijk een goed doel is
de kans kreeg om via music for life geld in te zamelen

Naief?
Misschien wel, maar ik vond van niet

Met andere woorden
ons goede doel is niet goedgekeurd door de koning bouwdewijn stichting
om als goede doel voor music for life te dienen

Dan hadden we 2 keuzes
de keuze van het hart
en
de keuze van het gemak

Want we moeten eerlijk zijn
reklame maken voor je goede doel en ook verkopen
gaat beter onder de stempel van `music for life`

We kozen natuurlijk met ons hart

we gaan verder voor ons goede doel
maar zonder music for life
en zonder de warmste week
(die in mijn ogen nu al veel minder warm lijkt)

Hoe ik mij daarbij voel?
Teleurgesteld in het hele gebeuren
rond music for life!
Diep teleurgesteld!

De motivatie kende gisteren na het ontvangen van het bericht
een dipje

Maar daar we met ons hart kozen
is de motivatie al terug!

Deze kudde was nog niet op de blog geraakt



kleine olifant - 6euro
grote olifant - 8 euro


kleine olifant - 6euro


kleine olifant - 6euro


tutten-eend  8 euro


mini pennenzak voor in de handtas  - 6 euro

2 opmerkingen: