dinsdag 14 juni 2016

Er werd ook aan de jongens gedacht op naaiweekend

Die cyriellekes blijven hier maar
onder het naaimachine vandaan kruipen.



Op zoek naar stof voor ne Cyriel voor onze Wannes
kwam ik nog ne rest tegen van deze pull
Niet genoeg voor een Cyriel voor Wannes
maar wel genoeg voor een Cyriel voor Ferre






De laatste voor Ferre dit jaar
Ik beloof het!
Om de effen kleur wat op te leuken
wil ik er nog iets op flocken
maar ik weet nog niet goed wat



Voor Wannes was de zoektocht naar een stofje wat moeilijker
Wat hij leuk vond , daar zag ik direct een pyama-achtige broek uit ontstaan.
Dus dat werd het niet!

Uiteindelijk werd het deze








De pijpen van de broek vind ik te breed voor Wannes
en misschien versmal ik ze nog een beetje



Maar hij heeft er wel al plezier van gehad

De ideale goedzittende broek om te studeren voor de examens

1 opmerking: