zondag 18 oktober 2015

pimpen

Toen ik de was op plooide 
viel weer een puzzelstukje op zijn plaats
Deze pull moest zeker een beetje opgeleukt worden
en ik had al de perfecte applicatie

De alien die ik op handwerkweekend 
met Anneleen haar Cameo uitsneed...


Ferre is ook enthousiast
Hier gepresenteerd met zijn bengelen gezicht.

Ondertussen is mijn verjaardag gepasseerd
waardoor ik  ook al centjes had gespaard om zelf een cameo te kopen
Nog niet genoeg!!
Maar toen ik dan ook nog op een speciale aanbieding stootte
en nog eens lief naar manlief keek... met puppyogen
Kon ik toch een nieuw toestel kopen 
met starterspakket voor vinyl en flexfolie erbij.

Die kwam afgelopen donderdag aan.
Donderdag speelde ik enkel nog maar wat met het computerprogramma
vrijdagavond ging ik naaien en heb me echt kreupel gelachen
zalige avond
zet een paar madammen bijeen met naaimachines en thee
en die avond kan al niet meer stuk.

Dus gisteren sneed ik mijn eerste figuur met eigen cameo uit
wel spannend... ik had even schrik dat ik de mat mee kapot zou snijden...

Ik koos een klein project,
maar wel al eentje waar er vanalles moest veranderd worden.
een eenhoorn met sik omvormen naar een eenhoorn zonder sik

Ik had hier nog een portemonneeke 
wat eigenlijk niet gestreken mocht worden


t was direkt fijn werk
en sommige details waren gewoon te fijn om het dan ook nog zo klein te maken
maar ik wist dat dat risiko erin zat
heel blij met mijn eerste gevorderde projectje.

De binnenkant van het portemonneeke heb ik 
nog wel terug van elkaar moeten trekken
want ook dat was aaneen gestreken.

1 opmerking:

  1. Knap, die alien op zijn bloes, past eigenlijk perfect bij hem ;-) met zo'n deugnietengezicht. En je deed een hele goede aankoop denk ik die nog heel veel zal gebruikt worden, het eerste probeersel ziet er in elk geval al heel goed uit!
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen