maandag 10 augustus 2015

een avondje met zotte dozen

Heel onverwacht werd ik uitgenodigd 
om een avondje
met een bende zotte dozen
rond de tafel te gaan zitten en mij creatief bezig te houden

Ik had mijn project een beetje ongelukkig gekozen
het tipsy zakje uit zo geknipt 2
zou ik voor de eerste keer maken
Maar dat wil dan ook zeggen dat ik mijn gedachten er moest bijhouden
maar ik had geen rekening gehouden
met het zotte dozengehalte van die avond

Conclusie:
buiten het knippen van mijn buitenstof 
werd er niet veel gedaan
buiten gebabbeld, geluisterd en gelachen
Het was dus echt een super gezellig avond!!!

zeker voor herhaling vatbaar
want ik heb genoten
....
wordt vervolgd

2 opmerkingen:

  1. Da klinkt superplezant Maren en dat zal het wel geweest zijn! Vrouwen bij mekaar met dezelfde interesses is altijd een succes merkten ook wij vorige zondag op "de breitrein".
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hahaha, moet kunnen!
    Ik ben al benieuwd naar de "wordt vervolgd". :-)

    BeantwoordenVerwijderen