dinsdag 18 november 2014

hoodie voor Wannes

Toen we tijdens de herfstvakantie
onze koffers moesten maken voor onze familie mini vakantie
meldde Wannes dat hij geen dikke pullover hadden

Waarop ik Wannes vroeg
of ik er eentje moest maken voor hem
Blinkende oogskes en die lach om zijn mond
verraden me dat mijn puberende zoon dat een goed idee vond

We trokken samen naar boven om stofjes te kiezen
Puberende zoon houdt ook van zacht
en hij koos dan ook de zachtste stofkes in mijn kast
(wat dus niet de warmste waren)


maar ik kon mij helemaal aansluiten bij zijn keuze


patroon is weer Yorik van farbenmix


ik wou ook vooral testen of deze grotere maat
de geschikte maat voor mijn opgegroeide zoon is

Stofjes komen uit de stoffenkast en lagen daar al heeeeel lang in.
Zoon blij, ik blij

2 opmerkingen: