zondag 18 mei 2014

Broers doen kommunie.... zus natuurlijk ook in t nieuw

Al een tijdje geleden
toen we op jacht waren naar de juiste broeken voor de jongens 
voor bij hun kommunie-hemd,
werd er een cool t-shirt gekocht voor Flore
Ik zou wel een bijpassend rokje maken.

Dan werd dat weer vergeten 
en had ik het plan om een kleedje te maken.
Tot Flore zelf zei: 
'dan heb ik al 3 outfits voor bij de kommunie'
Ik viel natuurlijk uit de lucht

Dus plan A werd naast plan B gelegd
Tijdplan werd er bij gehaald
verstand werd even geraadpleegd
en plan C werd gemaakt.

Flore kreeg een rokje
 (want dat is ook veel gemakkelijker voor als ze in haar buik moet spuiten)
Het kleedje dat ik plan B was kwam uit 'kleertjes 2'
en bestaat ook in rok-vorm onder de naam 'Annabel'

In de stoffenkast werden 2 mogelijke stofjes gevonden
maar eigenlijk hadden we van alle twee te weinig
Dus een kombinatie drong zich op

Hieronder het resultaat!


ok ge ziet het niet zo goed op de foto's
maar ik maakte model 3 met de plooien


Stofjes komen alle twee (toevallig) van bij Ki&Ko
Eentje van al heel lang geleden (dat met de vlinderkes)
en het andere van vorige week

Nu nog tegen volgende week mijn rode legging
en dan zijn we der allemaal vestimentair klaar voor!!!


1 opmerking: